Till mina..

2013-11-17
20:22:00

Ytterliggare en dag..
Mina kära.. Det känns klockan är sirapsseg idag. Jag har t.o.m SMS:at henne 3 ggr.
 
Jag ångrar det oerhört för att jag sa annat för ett par dagar sedan och mitt ord är egentligen det jag har att visa upp i den här världen, även om första sms:t handlade om att jag behövde lite saker till er så gled jag snabbt till att jag verkligen inte gillade situationen vi satt/sitter idag. Jag vet att hon är minst lika missnöjd över den som jag och är minst lika hjärtkrossad som även jag känner.. men nu, inga mer SMS eller dylikt från min sida nu dock.
 
Jag önskar att hon kunde sett vissa saker mer från mitt perspektiv och hon känner troligen likaså tillbaka mot mig. Er mamma, mina små kära.. Hon är bäst på alla sätt och vis och jag önskar verkligen att vi kunnat göra om det här till det bättre men som det ser ut idag så kan vi prata men endå inte förstå varann. Det här gör dock läskigt ont att försöka se er Mamma, min f.d. bästa vän och partner som en främling men jag måste det då jag kan inte bara vänta tills allt lagt sig för mig och sedan ta upp tråden igen.

Hos mig har man ett antal chanser på sig att visa att man vill vara min vän och om du gång på gång ej försöker göra det som blir bra så måste jag passa och kliva vidare oavsett hur jag tycker om personen i fråga. En vänskap skall ge lika mycket du lägger in i det. Det skall aldrig vara ojämnt. Glöm inte det mina kära.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: